Czy da radę ustawić gruchę samodzielnie ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomwider1
    Classic
    • 2012
    • 9

    Czy da radę ustawić gruchę samodzielnie ALH

    Zamieszczone przez polrob
    w opcji przy zamówieniu do produkcji i na rok modelowy 2014
    tak o to chodzi,poza tym warto jeszcze poczekać na nowe konfiguratory,gwarantuje,że będą fajne ceny,
    zazdroszczę ale jednocześnie współczuje tym co się rzucili na pierwsze modele,
    czasami naprawdę warto poczekać,tym bardziej,że na naszym forum wszyscy(czytaj doświadczeni forumowicze)ostrzegali przed pochopnym zakupem
  • yusin
    Ambiente
    • 2010
    • 176

    #2
    Czy da radę ustawić gruchę samodzielnie ALH

    Witam. Możecie mi może podpowiedzieć jak można prawidłowo ustawić gruchę w silniku alh? Zrobiłem w ten week czyszczenie turbiny, ale gruszka była ustawiona tak, żę nie była wysunięta do końca, tzn kierowniczki nie rozsuwały sie maxymalnie, czy to normalne położenie? Pytam, bo troszkę liznąłem mechaniki a nie wiem czy to jest prawidłowe ustawienie..
    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

    Komentarz

    • slavi
      Rider
      • 2004
      • 422

      #3
      Re: Czy da radę ustawić gruchę samodzielnie ALH

      Zamieszczone przez yusin
      ale gruszka była ustawiona tak, żę nie była wysunięta do końca, tzn kierowniczki nie rozsuwały sie maxymalnie.
      stąd przeładowanie było. grucha oryginalna czy już ktoś kręcił tą 'rzymską' śrubą?

      Komentarz

      • yusin
        Ambiente
        • 2010
        • 176

        #4
        No gruchała nie oryginalną i ja ją ustawilem na max odchylenie przy montażu, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić czy nadal turbo przestaje dawać.. Dlatego teraz pytam czy dobrze zrobiłem
        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

        Komentarz

        • slavi
          Rider
          • 2004
          • 422

          #5
          Zamieszczone przez yusin
          No gruchała nie oryginalną i ja ją ustawilem na max odchylenie przy montażu, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić czy nadal turbo przestaje dawać.. Dlatego teraz pytam czy dobrze zrobiłem
          no jak tak kombinujesz to vag do auta i sprawdzisz/ustawisz, pogłówkujesz i będziesz wiedział jak
          albo turbo do firmy regenerującej na maszynę

          Komentarz

          • yusin
            Ambiente
            • 2010
            • 176

            #6
            No może jakoś ustawie, bo teraz zaczyna jakby później ciągnąć, na max tak 2.6, tys obr może nawet trochę później z tego co czuje vaga mam ale jeszcze nie wiem gdzie i jak sprawdzić prawidłowe ustawienie kruchy..
            Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

            Komentarz

            • slavi
              Rider
              • 2004
              • 422

              #7
              Zamieszczone przez yusin
              No może jakoś ustawie, bo teraz zaczyna jakby później ciągnąć, na max tak 2.6, tys obr może nawet trochę później z tego co czuje vaga mam ale jeszcze nie wiem gdzie i jak sprawdzić prawidłowe ustawienie kruchy..
              to taka trochę zabawa,
              może musisz ciut skrócić
              generalnie porównujesz ciśnienie wymagane i otrzymane i się ma +- zgadzać bez lenistwa przy pompowaniu/upuszczaniu.
              map sensor, n75 i wężyki masz ok? Od czegoś trzeba wyjść że jest 100% sprawne i potem do tego regulować.

              Komentarz

              • yusin
                Ambiente
                • 2010
                • 176

                #8
                W zasadzie wszystko mam ok. Czasem turbina nie domagała tzn przy większych prędkościach potrafił przejść w tryb awaryjny, z 5, 6 razy na 500km to się zdarzało. Węże wymieniane, turbo przeczyszczone, tylko teraz ta grucha. Była wymieniana i wkrecona tyle co stara, ale podczas czyszczenia wykonałem ją na maxa i nie wiem czy dobrze zrobiłem..nie testowalem w jeździe..
                Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Zrob 011 dynamiczną zobaczymy jak dlugosc sztangi przeklada się na wysterowanie zaworka N75....
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • yusin
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 176

                    #10
                    logow jeszcze nigdy nie robiłem, ale to już jutro bo dzisiaj już piwkuje Panowie
                    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                    Komentarz

                    • karo
                      Drive
                      • 2009
                      • 77

                      #11
                      źle zrobiłeś. sztanga właśnie nie powinna być do końca wysunięta. nie pamiętam wartości, ale grucha powinna zacząć schodzić dopiero od określonego podciśnienia.

                      Jakby ktoś miał instrukcję to też chętnie bym skorzystał z informacji praktycznej jak to ustawić przy zmianie starej gruchy na nową. Czy jedyna opcją jest porównanie wartości zadanej do zmierzonej na vagu?

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Zamieszczone przez karo
                        Czy jedyna opcją jest porównanie wartości zadanej do zmierzonej na vagu
                        To raz... a dwa to wysterowanie zaworka N75... zrobcie 011 dynamiczną najlepiej dwie proby na 3 biegu.... i wszystko bedzie jasne :wink:
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • yusin
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 176

                          #13
                          http://vaglog.rtnet.pl/yuchas_95978.html A o to link do moich logów.. Dzisiaj troszkę pojeździłem i nadal przechodzi w tryb awaryjny...turbo już wyczyszczone

                          [ Dodano: Pią 31 Sie, 12 20:41 ]
                          http://vaglog.rtnet.pl/yuchas_95979.html i trzecie
                          Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            wydłuz gruszke jeszcze o 1 obrut
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              albo nawet o 2
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • yusin
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 176

                                #16
                                Gruszka jest na maxa wyciągnięta..
                                Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  jesli gruszka jest juz na maxa to rozruszaj geometrie bo sie zacina .
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • yusin
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 176

                                    #18
                                    poprzednio grucha była pół cm krótsza..

                                    [ Dodano: Pią 31 Sie, 12 21:23 ]
                                    a może to być n75? Albo coś innego?

                                    [ Dodano: Pią 31 Sie, 12 21:25 ]
                                    i gdy była krótsza to już od 2200 obr ciagnela lux, teraz od ok3000
                                    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      dziś wlaśnie bawilem się gruszką znajomego.

                                      1 test Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/roberto212_95984.html

                                      a tu po regulacji Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/roberto212_95985.html
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • yusin
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 176

                                        #20
                                        Witam

                                        Oto logi po podmienieniu N75 i egr, 003,008, 011. Po podmiance nie przechodzi jak na razie w tryb awaryjny, co w poprzednim ustawieniu już pewnie by sie zdażyło,





                                        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                        Komentarz

                                        • german81
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1414
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                          #21
                                          dalej masz przeładowanie sprawdz porzadnie geometrie bo sie zacina
                                          diagnostyka vag 602-614-253

                                          Komentarz

                                          • yusin
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 176

                                            #22
                                            Chodzi luźno, więc nie wiem

                                            [ Dodano: Sob 01 Wrz, 12 21:55 ]
                                            Chodzi o ta wajche, która porusza grucha? Wszystko płynnie..
                                            Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez yusin
                                              Chodzi luźno, więc nie wiem

                                              [ Dodano: Sob 01 Wrz, 12 21:55 ]
                                              Chodzi o ta wajche, która porusza grucha? Wszystko płynnie..
                                              Turbo tak jak German napisał przeładowywuje moim zdaniem -skoro twierdzisz że sztanga popuszczona na maks to albo grucha z chin albo znów German-a poprę zacina sie geometria i wyczyscić przepływke ale to już gdybanie.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • przemik
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 1610

                                                #24
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez przemik
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=972734#972734
                                                  a moze tak byc chociaz trudno sie pomylic. Ale znajac zdolnosci polskich mechaników wszytko jest mozliwe.
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...